2012. március 28., szerda

Depizzünk pár sort, és zárjuk le egy köszönöm levéllel.

Egy kis beszámoló(?)... Mély pontomba vagyok most, szóval muszáj írnom! 

Ez az én életem, az én döntéseim, az én hibáim.. ne szólj bele.. majd én kijavítom őket!



Ha egyszer elkezdesz valamit.. nem fogod tudni abba hagyni... ha egyszer elkezdted magadat tönkre tenni.. nincs megállás.. egyszer elkezdted a vágdosást.. elindítottál egy lavinát.. 
Mert nem fogod tudni abba hagyni, ha újra mély pontba kerülsz, megint elő veszed ugyan azokat a módszereket mint akkor, legyen ez gyógyszer vagy vágdosás.. ( kinek mi..)

Lehet, hogy nem itt kéne beszélni a problémáimról, de hogy ilyet nem fogok kiírni facere ( már egyszer megtettem.. vagy többször... most már nem fogom.. ott biztos, hogy nem!! ).. szóval itt fogom..

Igen... kárt tettem elég sokszor magamba.. többféleképpen.. lehet, hogy orvoshoz kellett volna ehhez menni, de ha basszus.. a betegségemmel se tudnak mit kezdeni, akkor ezzel mért tudnának? 
Érdekes múltam van.. fura, hogy ezt ilyen fiatalon mondom ( 15 év ).. de mindenki más korban tapasztalja meg a rossz időket.. Rengeteg problémám van/volt.. de kinek nincs? Mindenkinek van.. leginkább családi gondok de még mennyi.. nem tudom, hogy ti, 15 évesen fizettétek-e a családi számlákat.. hát én megtettem.. vagy, hogy családban alig van valakinek munkája és ha van is neki is rengeteg esélye van, hogy elveszti.. de hát válság van, mért is várnánk mást.. akkor ott vannak a szokásos tinédzser kori gondok.. igen-igen a szerelemre gondolok.. engem teljesen kikészít.. főleg úgy, hogy kihasználnak.. hogy ezt hogy értem?
Előző barátom.. 1 hónap 1 nap után szakított velem.. szakítás előtti nap ott mondogatta, hogy soha nem fog elhagyni, meg így szeret meg úgy szeret aztán meg dob.. és most kiderült, hogy ő nem szeretett csak hazudott, csak kellett neki egy barátnő én meg megfeleltem a célra... WTF?? Hát köszönöm szépen, jól esett, mit ne mondjak.. és van még egy ilyen személy.. augusztus óta.. totál bele vagyok zúgva.. próbáltam elfelejteni, de nem ment.. NEM!... talán nem is akartam soha se igazán.. de ebben a hónapban eléggé összemelegedtünk.. és hát mert nyert kapott nyereményként tőlem egy csókot... majd még egyet és még egyet.. az nap ez miatt jó kedvem volt.. de aztán eléggé érdekes dolgokat közölt velem.. hogy ő csak megakart fektetni.. mindenki azzal jött, hogy azért mondta azokat a szép és jó dolgokat, hogy magához édesgessen majd jól megb***on és ott hagyjon a pitlibe.~ Mert ő ilyen.. ilyen szemét, érzéketlen f*sz.. de ha ilyen.. akkor mért nem tette meg? Simán megtehette volna.. mert lehet, hogy belementem volna, mert szerelmes vagyok belé és aki szerelmes annak teljesen elborul az agya, nem lát és nem hall... és még se tette meg.. és.. érdekes mikor elmegyek mellette a folyóson.. az a mosoly, amit akkor látok mikor rám néz.. és köszön nekem az mindennel fel ér.. mindenki azzal jön, hogy-hogy néz engem, mikor elmegyek mellette, mennyire figyel engem meg ilyenek.. de nem tudom... nem akarok semmit se be beszélni magamnak.. főleg azt nem, hogy bejövök neki! Mert.. szerintem nem. (: és.. igen.. megint kért tőlem csókot, pedig nagyon "szidta" a csókolózásomat de még is megint kért... mindenki azzal jön, hogy felejtsem el, mert őrületbe fog kergetni... de nem tudom! NEM.. még mindig nem.. de tudom mit rontottam el azt, hogy túl elérhető vagyok... mindig el lehet érni, mindenkinek ugrok, ha tapsol, ez itt a baj, de nagyon.. de én ILYEN VAGYOK! 
Barátaim? Igen.. meg vannak.. NEM VAGYOK EGYEDÜL! Nem... nem fogom most ezt mondani, mert akkor hazudnék.. itt van nekem Dia, mindig mellettem van.. ♥ FIRST. ♥ (: Ott van Csé ( Szabina ) szintén mindig mellettem van.. Ott vannak az osztálytársaim: Petra, Niki, Szandi, Blani, Grétu, Dalmi, Bea, Timi, Anna, Csengi, Ricsi, Bálint, Márk..   Ott van a volt osztálytársam Niki és az öccse Dávid. Ott van az egyik exem, Zoli.. volt sulimba járó barátaim: Niki, Niksi, Eszti, Hajcsák... itt van még nekem Sayu és Remi is.. Redi, Mizuky, Ritsu... igen körül vesznek engem a barátaim.. és ennek örülök a legjobban.. velem vannak mindig.. 

Hogy mi tart engem életbe? 
  • A barátaim ők... Mindig hisznek bennem, akkor is ha én magamban nem... ha szomorú vagyok mindig felvidítanak, segítenek rajtam.. leveszik vállamról a tehert.. mindig csak a jót akarják nekem.. igen, néha megbántanak, de csak az miatt, mert igazuk van és én meg megsértődök, de aztán persze mindig rájövök.. ők csak segíteni akartak... nem tudom nekik megköszönni erre egy élet kevés, de még több is.. Köszönöm.
  • A másik ok.. Lehet, hogy ez gáz és tiszta szégyen... de ami képes engem nyomban boldoggá tenni az a volt sulim, ha oda visszamegyek.. igenis tökéletesnek érzem magam. Lehet, hogy rohadt szánalmas, hogy visszajárok a volt sulimba, de nekem S Z Ü K S É G E M  van erre.. nagyon! Vissza kell járnom, hogy összeszedjem magam... ott kapom meg a legtöbb szeretettet.. visszamegyek és mindenki a nyakamba ugrik. :')... ez kinek ne esne jól? Meg mindig mondják, hogy mikor megyek vissza? És mikor ott vagyok.. középpontba vagyok.. legalább egy hely legyen, ahol középpontba lehetek.. mindenkinek szüksége van rá. Hiányzik a volt sulim.. hiányoznak az ott lévő tanulók.. a tanárok.. a volt osztályom.. a régi termem.. a régi életem!


De megtanultam, nem teszek kárt magamba.. mert ezzel nem csak magamnak okozok fájdalmat, hanem azoknak is akik szeretnek.. nekik is annyira fáj mint nekünk, akik magukba tesznek kárt.. azt meg főleg megtanultam, hogy az öngyilkosság nem vezet sehova se.. az csak azt jelenti, hogy 'Küzdés helyett a menekülést választottad'.. elmenekültél ahelyett, hogy megpróbáltad volna.. mindennél van rosszabb.. és minden rossz dologból jó lesz a végére.. felemelkedhetsz akármikor.. ha a rákos emberek képesek meggyógyulni, akkor te is képes vagy bármire... csak akarat erő kérdése.. hogy mennyire vagy elszánt.. de mindenki elé kell egy cél.. kellenek ígéretek.. 
Az én ígéreteim így szólnak: 
  • Nem teszek kárt magamban! ( Leginkább Bálintnak és Blaninak ígértem meg, de szerintem nagyjából, minden barátomnak. (: )
  • Soha nem adom föl! ( Ezt saját magamnak ígértem meg )
  • Mindig mosolyogni fogok, még akkor is ha fáj! ( Rengeteg mindenkinek ígértem meg )
  • Nem idegeskedek fölöslegesen ( Diának, Sayunak.. Reminek... még sok mindenkinek.~ )
  • Stay Strong.~ ( Saját magamnak. )


És a célom/céljaim:

  • Meg akarom mutatni a világnak, hogy amit akarok igenis elfogom érni! Sikerülni fog.. !
  • Teljesíteni akarom az álmaimat.. legyenek ezek kicsi vagy nagy álmok. ( pl.: egyszer elakarok zongorázni egy dalt, film forgatás, anyut elvinni Afrikába, Angliába )
  • Azokat, akik mindig segítenek nekem, mindig mellettem vannak.. boldoggá tenni.. legfőbb célom ez.. boldoggá tenni a barátaim, mindent megadni nekik amit csak akarnak.. nagyon szeretném! Ha a családom és a barátaim boldogok lennének... (: 


Már is minden jobb... mindenkinek ez kéne.. szépen végig kéne gondolnia a gondjait, dolgait majd elmondani valakinek, vagy leírni valahol és már is úgy érzi, hogy szabadabb minden jobb... 

Így utolsó szó ként.. tényleg nagyon szeretném megköszönni a barátaim, hogy mellettem vannak.. jóban, rosszban... (: Akkor is, ha idióta vagyok, akkor is, ha depis vagyok.. akkor is, ha bunkó vagyok.. mert ők tudják milyen is vagyok igazából.. köszönöm azt a sok szeretettet amit tőletek kapok.. tényleg nagyon köszönöm. (: 

Köszönöm:
Dia; Szabi; V. Niki;Petra, Szancsi; Blani; Dalmi; Grétu; Bea; Csengi; Bálint, Ricsi; Márk; Sz. Viktor; Fenyvesi; Timi; Anna; Lea; R. Niki; V. Niksii; M. Niki; Eszti; B. Eszti; Dév; Hajcsák; Mácsik; Ritsu; Kumi; Mizuky; Sayu; Remi; Redi; L. Szandi; Elíz; Szilvi; Betti; Csilla; Anya; Apa; Leni; J.Sz. Anna; Attila; S. Márk; Lilike; Hanna; Patti; Ákos; Mufii; Kanna; Tenshi; Volt sulim összes diákja; Mostani sulim diákjainak egy része; Egész családom; 


( Köszönöm még Sam Tsui ( énekes )-nek, akinek a hangja mindig megnyugtat.. Demi Lovatonak akinek a dalai a szívemig hatolnak és megtanítja, hogy légy erős... Lil Waynek akinek a zenéje szintén teljesen megnyugtat és az összes többi kedvenc énekesemnek és bandámnak. A 'NANA' c. animének, ami megtanított élni..  )

És mindenkinek, aki egyszer is megbántott.. ők tettek erősség engem. (: Köszönöm.

( Lehet, hogy hülyén néz ez most ki.. meg mit papolok itt, mintha a halálomra készülnék, vagy mintha 36 éves lennék.. de ezt muszáj volt, akinek nem tetszik ne olvassa.. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése