2012. március 18., vasárnap

Élmény beszámoló.~ (:

Na most jön egy kis élménybeszámoló, ne hogy már csak képek és zenék legyenek a blogomba. :333

Tegnap előtt előtt ( 15.-én ) Kenuzni mentem, 9kor indultunk a népligetből ( előtte lévő, szar emlékeket kidobtam a kukába [ 5órától 9óráig a népligetbe, lévő dolgokat ] ) az évfolyamomról, ( 9. ) csak 3 lány volt. Nem tudom mennyi 9.es fiú volt, de nem sok. Ott voltak még 12.es és 11.esek és már elballagott diákok és persze drága egyetlen egy ofőm, Makray. 
Másfél órás volt az út. Oda felé unalmas volt az út egy picit. Bár nagyon elvoltunk. Gumimaci cukrot ettünk és az utolsó narancssárga ( kedvencem ) leesett x.x és nem találtam a földön.. az Anna ( évfolyam társam ) és a Blanka ( osztálytársam ) úgy nevettek, de mikor leszálltunk akkor megtaláltam! *-* 
Ercsire mentünk ( csak aludni ), megérkeztünk, megcsináltuk az "ágyakat" a torna csarnokba, igen torna terembe aludtunk xD Mindenki! Fiúk-lányok együtt. 31en voltunk. És mikor megcsináltuk az alvó helyünket, mentünk a közeli kocsmába. 
Nem tudom ki mondhatja el magáról, hogy sörözött az osztályfőnökével, akit még csak féléve ismer, de én elmondhatom. És nagyon jó volt a hangulat a kocsmába. Bár én csak citromos sört ittam, mert nem annyira bírom a rendes sört, de az is rohadt finom volt. Elvoltunk. Ofőm táncolt. Énekeltünk, jó volt a hangulat. 
Blanka.
Anna













Majd hajnali 2kor mentünk vissza  a kis szállásunkra, mindenki felvette a pizsijét ( vagy nem ). Megcsinálták a kenu beosztást és mindenki ment aludni. Blankával még elszórakoztunk, csináltunk pár képet. Bár alig bírtam elaludni. Nem messze tőlem a GTBs csop. vezem. olyan hangosan horkolt, hogy csak na xD Másik oldalt, meg Barbi ( 11.es ) és Mózes ( 9.es ) cuppogtak, de csak elnyomta az álom a szemet, miközben a két kacsát, amit Diiától kaptam szorítottam magamhoz. ♥

Blani, a hálózsákjába. :DD


Balról-Jobbra: Blanka, Anna, Attila ( csop.vezem )




Blanival. Tornaterembe alvás.~ ohh yeeah. :3




Anna. Félig nyitott szemmel aludt._."


Blanche.~


Reggel. Negyed 6kor keltünk. Arra keltem föl, hogy az ofőm énekel xD Elég egy morbid dal volt. xD De legalább mindenki fel kelt. Magamra tekertem a hálózsákom és felbaktattam az első emeletre a wchez. Majd vissza lementem a cuccaimért. Felöltöztünk, reggeliztünk ( egy db vajas kenyeret xd ) és 6kor elindultunk. Busszal mentünk, külön busszal, pár Ercsi embörrel együtt. Én ültem a legszarabb helyre, a székemet nem lehetett hátra hajtani és az enyém előrébb is volt mint másoké, rohadt kényelmetlen volt. xD Ott szenvedtem. Ütöttem, rúgtam azt a széket de semmi. Persze mellettem ült a Blanka, neki hátrébb ment. Előttünk Szepi ( 9.es srác ) és mellette Geri (12.es ). Szepinek is hátra ment, Gerinek szintén nem. Ő is teljesen ideg volt. Ott ugrált a széken, attól féltem, hogy rám esik a székkel együtt. xD Ott röhögtek a többiek. Mindenki azzal jött, hogy milyen rossz helyre ültünk Gerivel, hát rájöttünk xD Odaértünk Héjvízre. Ercsiseket kitettünk, ők kezdték a kenuzást, így nekünk 3 órát várni kellett. És ilyenkor lettünk jóba a többiekkel. Gerivel, Szepivel, Márkkal ( 12.es ), Lilivel ( 11.es ), Donáttal ( 11.es ), Bencével ( 11.es ), Tomival ( 11.es ), Zsuzsival ( 11.es ), Brigivel ( 11.es ), Elzával ( 11.es ), Mátéval ( 11.es ), T. Mátéval ( elballagott diák.~ ), Nórival ( 11es ) és még sorolhatnám.~ Kenyérrel dobálóztunk, hát nem volt kajánk, éhesek voltunk és erre az a megoldás, hogy kenyérrel dobálózunk, jók vagyunk xD Be foglaltam Szepi helyét, míg leszállt a buszról, annyira örültem, hogy végre normális helyen ülök. Beült mellém Attila, hogy masszírozzam meg, még lógtam neki eggyel. Jött fel a buszra Geri meg Szepi ki voltak akadva, hogy befoglaltuk a helyüket. Geri beült a helyemre, de nagyon szidta xD Nem csodálom. Beszélgettünk, hülyéskedtünk. Kenyérrel dobáltuk Balázst, aki elkezdett káromkodni teljesen kiakadt szegény xD Nagyon jól elvoltunk. Elsőnek tartottak tőlünk, mert kicsik vagyunk, de aztán teljesen megbarátkoztunk velük. Megérkeztünk a Héjvízi csatorna végéhez, mert ott adták át nekünk a kenukat az Ercsisek. De persze még 1 órát kellett rájuk várni. Így addig megebédeltünk, gulyás levest. Elmentünk pisilni az erdőbe. Szó szerint hívott minket a természet xD Majd horgásztunk egy kicsit. És indultunk a kenuval. 2 óráig kenuztunk. Végig kenuztunk a Héjvíznek a csatornáját. Nagyon jó volt. Bár én alig eveztem a vállam miatt. Nagyon fájt. Ugyan ez volt a GTB-be is.
Kenu beosztás:
Elől. Máté. Majd Anna. Én. Attila. Blanka és leghátul Makray tanár úr.
Attila se evezett, mert fájt neki is válla, mert edzésen csinált vele valamit, és a nővére ( DÖK elnők ) szólt a tanár úrnak, hogy ne engedje evezni. xD
Egész úton elhülyéskedtünk. A többiekkel beszélgettünk, akik a másik kenuba voltak. Olyan jó dalt énekeltek xD Jó perverz dal volt és még a tanár úr is énekelt xD úgy nevettünk a többiekkel.
Rengeteg döglött hattyú volt a vízben.. téli álmot alszanak. ♥ Még ezeket a nyamvadt madarakat is sajnáltam._."
És rengeteg cuki, dagadt, varangyos béka úszkált mellettünk *______*
És láttam kacsát *ooooooooooooo* annyira cuki volt. *oooooo*
És Attila a Blankát agyon oltogatta. Blanka teljesen ki volt akadva, meg Annát is oltogatta, csak engem nem.
És elérkeztünk az átemelős részhez. Kiszállás a kenuból és átemeljük a kenukat. De egy kis szórakozás is belefért.. az átemelésnél volt egy kis rész, amin csak lefelé lehet átmenni, de ott is ki kell szállnia az embereknek, legfeljebb csak egy vagy két ember mehet át rajta, vagy ketté törik a kenu.


Ott az a kis 'vízesés' szerű. ( Meg egy Szepi befigyel xd ) És tanár úr megengedte, hogy pár valaki átmenjen rajta. Hát Zoli ( rég elballagott diák. 20 felett van ) vállalkozott, hogy megy elsőnek. Ment át ezen, és egyszer csak a kenu megbillent, Zoli megijedt és kiugrott a kenuból bele a vízbe. Mindenki nevetett xD ( Nem csodálom ) nagyon vicces volt. Pedig már évek óta kenuzik, kiugrott a vízből és gyorsan kidobta a telefonját. Csurom víz volt ( egy értelmű ). Ledobta magáról a pólót és rájött, hogy a szemüvegje nincs meg. Elveszett a vízben, bement megint megnézni de nem találta. A többiek nézték a kis hídról.. 10%ék esély volt arra, hogy megtalálják ebben a vízben. Egyszer csak Szepi felkiáltott, hogy meg van a szemüveg! Mindenki odarohant a vízhez és elkezdte nézni mindenki észre vette, Zoli bement a vízbe újra, de nem találta. Szepi, Geri már teljesen ideg beteg állapotba volt, hogy mért nem látja xD És pár perc múlva Zoli felkiált, hogy meg van! és ezzel a lendülettel, le is ment a víz alá, de megtalálta. xD
Ezután minden fiúnak elment a bátorsága, ott izéltek.. teljesen megijedtek xD
Majd Bence ( másik csop.vezem ) mondta, hogy ő meg a kis Zeuszkájával ( egyik kenut így hívják ), mert, hogy Zeusz mindenre képes..' jobb mint egy nő, mindent megtesz, ha azt mondjuk neki növessz szárnyakat, ő növeszt, lecserélem egy nőre.' idéztem Bencét. :DD
Levett magáról mindent. Ott állt egy szál alsó nadrágba, és úgy evezett át. Hát ez már egyértelmű volt, hogy nem fog borulni, mert nagyon felkészült. Nem is borult, bár nagyon megbillent a kenu, de megtartotta magát. Aztán persze Bence ott kiabált, hogy milyen ügyes xd

Szép lassan elindultunk, mentünk tovább. És ezen a szakaszon.. rengeteg tavi rózsa volt.. annyira gyönyörűek voltak. Volt lila, rózsaszín és nem vihettünk, mert védett. Nagyon szépek voltak.
És Attila beszívatott.. xddd
Attila: Itt is egy tavirózsa. -odanézek- Itt is egy. -odanézek.- nézd itt is van! -odanéztem, semmi se volt ott.- Ha nem lettünk volna kenuba én úgy megütöttem volna. xDD fuu.~ De Blankát meg Annát, jobban piszkálta. Meg is utálták egy picit xD Anna ki is jelentette, hogy Attila nem ember, hanem mutáns! Erre felkiáltottam, hogy az én vagyok. Erre elkezdik, hogy " Látjátok, teljesen összeilletek." kínos csend.
Lassan elértünk a csatorna végére. Kiszálltunk a kenuból és vártunk a buszra. Ott elhülyéskedtünk a többiekkel, majd kiderült, hogy a busz máshova ment, mert nem engedte be a tulaj._. anyádat.~
Fél órát gyalogoltunk kenuzás után (Y) Nagyon jó volt. Majd mentünk boltba, mert kaja nem volt már. Nekem nem volt pénzem mert odaadtam Annának, meg Blankának, mert nem hoztak pénzt. Így éheztem. ~ De kibírtam. Fél óráig vártunk az indulással. Majd indultunk haza. délután 6kor. 3 órás út volt. Annyi minden történt ez az idő alatt. (:
Mentem vissza a jó, kényelmes helyemre.. jó vicc volt.~ De nem akartam elülni, a jó kis társaság miatt. Attila már kért volna meg, hogy masszírozzam meg megint, de Blanka mondta neki, hogy fáj a vállam nem megyek, így Blanka ment helyettem, de csak 2 percig se volt ott xD Jött vissza. És elhülyéskedtünk a többiekkel, megint elkezdtük dobálni Balázst, meg elkezdtük kibeszélni a többieket. És rájöttem, hogy a fiúk is rohadt pletykásak xD Aztán Attila rám nézett és mutogatta, hogy menjek megmasszírozni, de basszus 10 perc se telt el azóta mióta Blanka megmasszírozta, de már mennem kellet. xD De m1. odamentem, túl jó szívű vagyok. Többiek kérdezgették hova megyek. Én meg csak annyit mondtam, hogy dolgozni és nevettem. Leültem Attila mellé és elkezdtem masszírozni, elkezdték mondogatni a fiúk, hogy milyen jó dolga van az Attilának. Attila meg erre csak úgy reagált, hogy ' Nekem ilyen jó gólyám van ( GólyaTáborban ő volt a csopvezem ) és, hogy a háremembe tartózik.' Erre az egyik srác, Szabolcs ( 9.es) elkezdi, hogy mi az a hárem? Attila kiakadt. 5 perc volt mire magához tért és szépen elmagyarázta neki. Majd beszélgettünk így hármasba. Megálltunk, hogy átadjuk az Ercsieknek a cuccaikat és pisilni, meg cigizni. Attila rám nézet. ' Kérlek, majd ezután is ülj ide vissza. Nem akarok egyedül utazni.' Elmentem wcre és betartottam a szavam, Attila mellé ültem. Elindultunk megint és valami rosszat mondtam neki és rám feküdt.. aztán meg mondtam neki, hogy maradhatunk így, mert nekem kényelmes. Neki is az volt. Aztán persze kaptuk ám rendesen a dolgokat, hogy olyanok vagyunk, mintha járnánk, meg, hogy ott szerelmeskedünk... pedig csak annyi volt, hogy rajtam feküdt, de nem olyan félre érthető pózban, hanem én rendesen ültem, ő meg az ölembe feküdt.. nevettem rajta, hogy mikor mondanak rólunk, de fájt is, hogy nem igaz.. mert tudni kell, hogy augusztus óta tetszik nekem.. eléggé.. (: De lényegtelen. 
Odaküldték egyszer a Blankát a többiek, hogy nézzék meg mit csinálunk.. kis kíváncsiak..xD Pedig semmit sem csináltunk..(: 
Aztán Szabolcsot felvilágosította, Attila.. szegény gyerek még azt sem tudta mit jelent az, hogy hárem.. oo" Bár lehet, hogy csak mi vagyunk ilyen perverzek az Attilával xDD Mert nem sok mindenki tudta mit jelent. Aztán meg felvilágosította a Szabolcsot.. persze velem mutogatott.. meg rajtam mutogatta a dolgokat -.- Így is  volt pár perverz megjegyzése.. ami után szét ütöttem ill. rugdostam.
Pl.:
G: A sok hazugságod miatt nem lesz felettünk tető.
A: Ja igen, te a csillagos ég alatt szereted csinálni.
:|||| xDD
meg..
G: Éhes vagyok..
Máté: Kérsz szendvicset..
G: Nem nem kell.. kibírom.. 
Máté: és snacket?
G: Az a kedvencem.. de nem.. nem kérek.. 

A: Gabi másfajta kolbászt szeret -röhög- 
Pedig azt hittem alszik xDD Mert ott szuszogott az ölembe.. (:


Szabolcs: Attila.. majd este franciázol egy franciával a francia ágyban..
A: Áhh sajnos nincs francia ágyam és Gabi csak azt szereti.. xdddd


De én hazafelé nagyon jól éreztem magam.. (: Jót beszélgettem vele, és tök jól elvoltunk.. érdekes, hogy csomószor, ő akarta megfogni a kezem.. valahogy mindig rávett. Bár kicsit irritáló volt, hogy Szabolcs neki adott igazat és nem nekem, de mikor odajött hozzánk a Máté akkor ő nekem adott igazat *-* xDD 
Meg a Ricsi is *-* Ő mindig nekem ad igazat :DDD


És Szabolcsnak volt egy beszólása, hogy Vajon mi mit csinálunk a sötétben.. és felém fordult, teljesen olyan volt mintha megakarna csókolni.. de aztán eltakarta a kezével a fejét.. elsőnek nem esett le.. észre se vettem, csak mikor tegnap mondta, hogy ő akkor megakart engem csókolni, csak ő nem ilyen, hogy csak úgy lekapja a lányokat, mint az egyik ismerősünk.. de azért érdekes, hogy egész este azt hallgattuk, hogy mennyire összeillünk, meg, hogy ott szerelmeskedünk.. Szabolcs egyszer el is ült, hogy békén hagyjon minket.


Aztán hazafelé Blankának leesett, hogy nekem tetszik, elsőnek nem akart elfogadni, hogy már megint tetszik.. pontosabban még mindig.. hazudtam még saját magamnak is, de aztán.. elfogadtam, hogy ez ellen nem tehetek semmit..


És Tegnap 11 órán át beszélgettünk fb-n.. de folyamatosan.. majdnem félnapot beszéltünk.. elég durva volt.. érdekes beszélgetések voltak.. főleg, hogy azzal piszkált, hogy mikor felkelt rólam mindig visszahúztam magamra.. és ez a 11 órás beszélgetés alatt.. elmondtam neki, hogy nekem ő még mindig tetszik.. (: kihúzta belőlem.. érdekesen reagált.. elkezdte szidni magát, hogy ő milyen rossz ember, soha nem törődik az emberekkel, a barátnői is mindig ezzel piszkálták, hogy nem törődik velük.. meg, hogy nem az esetem.. de aztán elég jól beszélgettünk tovább.. állandóan a hazafelé utat emlegette, hogy mennyire jó volt és legközelebb is üljek mellé, de ezt a mennyire jó volt hazafelé-t 2000x elmondta. Kicsit jól esett, de nem hiszem, hogy tetszem neki.. (: Bár tegnap eléggé őszinte voltam.. és elég sok mindent elmondtam neki, de ő is nekem.. és tegnap derült ki, hogy ő akkor meg akart csókolni.. és, hogy nagyon jól érezte magát és sajnálja már, hogy nem tette meg, de nem akarta, hogy rosszul reagáljak meg ilyenek.. meg még kérdezte, hogy a Blanka tudja e, hogy nekem ő bejön és, hogy furcsálta e? De nem tudom mért izél ezen, hogy nekem ő bejön... mért olyan furcsa ez?! Jó oké... nem néz ki valami jól.. nincs jó teste.. és egy paraszt.. de én akkor is szeretem... (: 


Szóval ez egy nagyon jó két nap volt.. remélem lesz még ilyen kenuzás, mert nagyon jól éreztem magam, és végre megismertem a többieket. :DD Elkezdtem szeretni ezt a sulit.. (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése