2012. április 11., szerda

ŐRÜLET!!!._."

Kész... vége.. megőrülök!!! Nem bírom.. nem... !!!

Történik egy rossz/tragikus dolog az életemben.. és aztán jön a következő, majd a következő és a következő és így tovább... Ha egy nagyon rossz dolog történik velem az elindít egy lavinát.. egy megállíthatatlan lavinát.. 

Ez a 2 hét.. borzalmas volt.. jó van olyan ember, akinek még ennél is rosszabb és még így is mosolyog.. de én nem bírok... mindennap 1-2 óránál nem alszok többet... nem bírok aludni.. tavaszi szünetem azzal telt, hogy a nagyimat ápoltam... igen beteg... eléggé.. ezzel kezdődött el minden.. vele szenvedtem.. lementem hozzá vidékre.. de ha lemegyek akkor nuku gép és leginkább csak idegbetegség jellemezz engem, mert ott van a két kis drága unokahúgom, akik vagy engem szednek szét idegileg, vagy egymást és szét se lehet őket tenni.. úgy, hogy idegeim nincsenek! akkor.. mivel gépfüggő vagyok és egy hétig alig gépeztem.. mit ne mondjak megviselt xDD Meg.. Coca-Cola függő vagyok és nem ihattam azt.. csap vizet ittam.. vagy körte lét._." Na azt utálom! Nagyon! xDD És elég volt egy pici dolog, egy kicsi dolog azon a héten, amiből elefántot csinálok.. meg is lett.. féltékenység... mekkora vita lett belőle.. csak a végén nem értettem, hogy már miért.. de nem is nagyon érdekel.. de ez a vita.. egy részemet megölte... annyira fáj, hogy az hihetetlen én sajnos nem tudom úgy nézni a dolgokat mint ahogy Sayu mondta.. nem én ilyen vagyok! Drámázok.. mindent magamra veszek, de sajnos ilyen vagyok...  Suliban most minden rendben.. persze ha a magán életem van rendben, akkor a suliban nem megy semmi -.-" Még is hogy van ez??!!! És már csak 9 nap és szülinapom.. egy évvel közelebb a 60hoz._." Hajj.. nem akarom.. utálom azt a napot!! Megint olyan lesz mint eddig.. SZAR. ._.' de ez csak egy nap.. kibírom! ><
És még a conra se jön össze semmi.. ilyen még nem volt velem, hogy nincsen cp-m egyáltalán con előtt.. de nincs.(: Lehet örülni, nem fogok cp-zni.. jó mi? :DDD Mert nincs lóvé, nincs kivel elmenni ruhát venni, nincs hol megvenni.. szóval egen.. összejött most ez is. (: És most azon gondolkozom, hogy egyáltalán elmenjek-e a conra, vagy ne... hanem akkor valakinek eladom a jegyemet. :333  De ez túl élhető.. mindent túl lehet élni.. mert...
... 'Ami nem öl meg az megerősít.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése