2012. május 20., vasárnap

Sajnálom... de feladtam az animés, clospayes, rpcés életet... TALÁN jobb lesz így.. de nem hiszem.. hiányzik.. hisz ez volt az életem.. de már sajnos nem látom értelmét... 16 éven keresztül ez kísért.. azt hittem örökké fog tartani.. de sajnos nem létezik az a szó, hogy 'örökké..' :)) Már 1 hete próbálom ezt írni.. de nem vitt rá semmi se. Ezért nem csináltam már HunRpcbe semmilyen képet, ezért nem léptem be már mióta az animés fbre.. nem tudom, hogy kinek tűnt fel, de nem is nagyon érdekes.. msn-ent is hanyagolom... azokat nem akartam persze akik fontosak nekem, de animések, mert attól, hogy valaki animés még mindig mindennél jobban imádom.. de mint ahogy látszik jobb nekik nélkülem. :DD Hm.. az élet megy tovább és nem várja meg, míg a sebek begyógyulnak.^^ Akinek kellek, tudja hol talál. ((:

3 megjegyzés:

  1. átérzem. én is épp ezért hagytam abba és léptem ki a csoportból.(:

    VálaszTörlés
  2. idióta. én se csinálok már képeket.. én se tudok rpc-zni. anime terén se vagyok otthon butus. de a cosplay még bennünk van.<3
    tessék felállni, és újba mosolyogni. <3

    VálaszTörlés