2012. október 25., csütörtök

Mondhatsz rám bármit.. közölheted velem, hogy veled akar járni.. mondhatod rám a 'szebbnél, szebb' jelzőket.. szidhatsz engem bárkinek.. nem érdekel.!! Nem azt mondom, hogy sz.rok mindenre.. nem érdekel senki, csak már rohadtul elegem van a negatív dolgokból.. nem akarok sírni.. szomorúnak lenni.. nem akarok többet! Elpártolhatsz tőlem.. megutálhatsz.. mondhatod, hogy csúnya vagyok.. de nem fogom ezeket magamra venni és sírni.. elegem van ebből! 3 hete, hogy képtelen vagyok már a sírásra, akármit közölnek velem, vagy mondanak rám.. és ez nem azt jelenti, hogy nincsenek érzéseim, csak már megszoktam ezek és meguntam a fájdalmat.. nem akarok többet szenvedni senki miatt se! Fölöslegesen pazarlom el az időmet a depizésekre.. ahelyett, hogy kihasználnám az összes pillanatot és a barátaimmal tölteném... megváltoztam... és szeretnék még jobban megváltozni és a jobb irány felé haladni.. És ezt NEKIK köszönhetem.. :)) Szinyei.♥ meg a BleachSpecialosoknak.♥ Köszönöm. :)) ♥♥ 

Ma túlestem megint egy keringő próbám.. és mióta eldöntöttem, hogy lemondók róla... minden sokkal jobb.. annyira kedves velem.. ma is a próbán annyit nevettünk.. és olyan jól esett, hogy mennyire elvoltunk.. bár tudom, hogy a Lilivel akar járni.. de nekem már ez is annyira jól esik, hogy annyira azért nem baj, hogy nem vagyunk együtt.. bár persze jobb lenne. :)) 

Suliban ma nem volt semmi érdekes se..

Keringő próba 8ig. :)) Jó volt.
Majd egy jó kis matek óra, amin a Fannin ébresztgettem mert mindig elaludt xD
Azután angol.. amin Grétával végig nevettünk az egészet xD Meg próbáltunk dolgozni
Majd magyar.. amit végig beszéltem Fannival, Bálinttal és Márkkal.. 
Majd jött a fizika.. ami öhm.. érdekesen végződött.. ugyanis.. Fannit imádják piszkálni a fiúk.. és eljutottunk arra a szintre, hogy október végén a fiúk locsolnak minket vízzel.. miközben egymás füzetét tépjük és firkáljuk össze xD Pontosabban ezt ők csinálták.. én csak nevettem rajtuk, meg néha segítettem a Fanninak de azért én is kaptam rendesen a vizet xD Vicces volt..
Azután egy könyvtári óra.. hála az égnek ez volt az utolsó.*-* Jó ideges lettem.. Csabika nagyon felidegelt.. majd szünetbe még idegesebb lettem.. mikor Lili közölte velem a sárkányos tényeket.. meg a keringősöket.. is.. vicces volt (Y) :DD A Balázs akivel 1 hete vagyok.. öri.legjobb barátNŐK xDD amúgy nem xdd olyan rendes volt, hogy odajött hozzám lenyugtatni. :))) meg a Krisztián is.. 
Majd jött az utolsó óra az infó.. amin jól elvoltunk és próbátuk Annával tényleg végig csinálni a feladatot.. hát nem jött össze xDD 

Összességében jó napom volt.. sok volt a negatív, rossz dolog de nem tudok vele törődni. :)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése