2013. március 20., szerda

I hate you..

Imádom 2013-at.. ja bocsi, még se.! :'')) Az elején vagyunk de olyan kegyetlen rossz, hogy az hihetetlen...

Mert imádjuk Cupidot.. Igaz?.. Valaki igazán lelőhetné.. Mert nekem már kimondottan elegem van belőle.!
Erről az ask.fmről nem is beszélve.. miről szól? Hogy mindenki NÉVTELENÜL ócsárolja a másikat, mert ez a menő.. ez az.! Kívánjuk más halálát.. remek ötlet.! -.-  
Imádok csalódni..! A családomban.. a barátaimban... mindenben.!

Mert persze, hogy nem éghet nálam a lámpa.. üljek sötétben egy kis gyertyával.. Mert én fogyasztom a legtöbb áramot.. a zuhanyzott is rám kell kenni.. igen persze azt is én rontottam el.! Mert mindenért én vagyok a hibás.. várom mikor azt mondják, hogy ki eszem őket a pénzükből.. ja ilyen nem lesz mert van mikor nem eszek és még ez se tűnik föl nekik. : )) 
Meg most az a menő, hogy hagyjuk a szarba a barátainkat.. szarjunk rájuk! Meg vannak ők egyedül a gondjaikkal együtt.. persze.. meg se hallgassuk őket.. bár.. kezdem megérteni őket.. mindig bajom van.. de.. nem csak én tehetek róla.. Egyszer.. egyszer szeretnék egy olyan napot mikor nem rontják el annyira, hogy sírva alszom el! Ilyen nagy kérés lenne? 
Mindenki jön azzal, hogy én meghallgatlak és közbe rohadtul unja a rizsámat.. hát köszönöm szépen. :'')) Lehet számítani az emberekre..
"Mikor barátra van szükséged, egyik se elérhető"
Apám is aranyos... kurvázzon ő is.. küldjön el melegebb éghajlatra.. jól esik. :''))
És akkor emellett 50 oldalt nyomjak le egyedül minden tanár nélkül 1 hónap alatt.. és közbe az érettségire és készüljek... Nem gondoltam volna hogy ennyi bajom lesz az érettségi mellett is. :'') A faktot is borzalmasan választottam ki.. Azt se jól csináltam.. de ha egyszerűen mindenki csak azt a dumát tudja nyomni, hogy ez is nehéz.. az is nehéz.. Hát jó..
És újra essünk pofára szeremre.. mert az a legjobb mikor reményt ad majd jól átver téged.:'')) Ezt jó érzés úgy kapni, hogy minden barátnőd nyomja a dumát, hogy tuti bejössz neki majd más lánnyal kezd el kavarni és más lánnyal találkozik.. Nem gond.. 2 éve szeretem... kibírom. :'')...
Bár már nem tudom meddig bírom.. már.. egyszerűen nem bírom ezt.. nem bírom elviselni a terheket a vállamon nem bírom elviselni a fájdalmat.. én túl gyenge vagyok már ezekhez a piti bajokhoz is.. Bár a jó részét nem írtam le a dolgoknak meg nem merek már ide se írni.. nem tudom kiadni a problémáimat a pszichológus meg túl drága.. jobb megoldás, hogy a gyereked vagy bedilizik vagy öngyilkos lesz.. logikus... 
Igen.. már egy bizonyos határt feszegetek.. amit nem kéne.. de.. egyedül nem bírom ezt elviselni... nem megy... :''))...
Nem bírom minden követelményt teljesíteni.. mindenkire mosolyogni, jó pofizni.. nem bírom!...

Egyedül hagytak.. egyedül maradtam.. mert mikor baj van senki sem áll melletted hogy a válladat simogassa.. 
Tudom sok velem a baj.. de bárcsak ne lenne.. bárcsak egy nagyon nagyon nagyon kicsi problémám lenne csak és semmi más.. De sajnos.. a kívánságaim nem teljesülnek akár hogy próbálkozom.. :''))) 
Hol vannak a teljesülő kívánságok 00:00, 11:11, 22:22 kor?... :'')) 

Köszönöm jól vagyok.. de lehet, hogy csak hazudtam..
(Ha bárkinek nem tetszik, hogy ide leírom a bajaimat.. az kattintson az x gombra.. köszönöm..)

"Siránkozunk életünk alatt, hogy egyedül vagyunk, pedig pontosan tudjuk, hogy meghalni is egyedül fogunk.."

1 megjegyzés:

  1. Cassy nem vagy egyedül!!! kérlek ne csinálj hülyeséget, Naomival aggódunk érted!!!!!

    VálaszTörlés